Imaginea în comerțul online
Projects/ Fotografie
Imaginea în comerțul online
Imaginea în comerțul online
..
Acum, mai mult decât oricând, siguranța și sănătatea consumatorilor sunt în prim-planul oricărui business. Iar provocarea fiecărei afaceri este de a-și convinge clienții că locația este una sigură pentru ei, din toate punctele de vedere.
Cum poți să faci asta cel mai ușor? Arătându-le tuturor back-stage-ul, cum și în ce condiții faci ceea ce faci. Invită-ți clienții să facă un tur virtual al companiei. Arată-le depozitul de unde le livrezi produsele ori bucătăria în care le gătești mâncarea pe care le-o duci la ușă. Un set de fotografii arhitecturale sau un video de prezentare este cel mai simplu mod prin care te poți face cunoscut, prin care poți arăta că nu ai nimic de ascuns.
Clienții vor aprecia sinceritatea și deschiderea. Se vor simți mai conectați cu tine. Vor simți că te cunosc mai bine, odată ce i-ai primit în „sufrageria” ta. Vei fi „vecinul” de vis-a vis, mereu prima alegere în caz de nevoie. Iar tu exact de asta ai nevoie: să fii permanent în mintea clienților tăi, iar afacerea ta să fie mereu prima opțiune pentru toți.
În plus, imaginea unui sediu spectaculos aduce plus valoare fiecărei afaceri, minimalizând concurența. Pentru că fotografia arhitecturală nu înseamnă doar a capta un spațiu, fie el interior ori exterior. Ci redă într-un mod umanizat, cald, familiar esența acelui spațiu. Orice construcție are povestea ei, propriul mesaj pe care vrea să îl transmită privitorului, vizitatorului.
Fotografia arhitecturală înseamnă însă și emoție, nu doar vânzare. Jocurile de lumini și umbre, texturile, spațialitatea – toate trebuie să trezească în privitor curiozitatea, dorința de a vedea acel loc pe viu, în realitate. Fotografia arhitecturală este o invitație directă lansată privitorului, în care îi spunem: „Vizitează-ne! Găzduim suflete, sentimente, clipe!”
Un fotograf priceput și aparatul său profesional știu cum să surprindă și să transmită mai departe caracterul spațiului pe care îl fotografiază, identitatea și atmosfera de acolo. Cu cât simte mai mult că imaginea pe care o are în față rezonează cu el, cu trăirile sale interioare, gândurile și credințele sale, cu atât privitorul se simte mai conectat, mai legat de locul prezentat în acea imagine. De aceea este foarte important ca fotografiile să fie făcute nu doar tehnic, ci și emoțional. Cu dedicare și pasiune.
Internetul are multiple căi prin care ajunge la oameni. Iar noi le știm în detaliu, pe toate. În plus, deținem și tehnologia necesară creării unei imagini digitale exclusiviste, superioare majorității.
„Câștigă cu 40% mai mult, folosind fotografii profesionale în anunțul tău!” Este prima propoziție pe care o citești atunci când deschizi secțiunea de Fotografii profesionale de pe pagina AIRBNB. Conform statisticilor realizate de platformă, gazdele care folosesc fotografii profesionale au cu 24% mai multe rezervări și încasează prețuri cu 26% mai mari față de cele care oferă fix aceleași servicii, pe care le prezintă însă prin intermediul unor fotografii amatoristice. Practic, spun ei, „fotografiile sunt unul dintre principalele motive pentru care oaspeții aleg să rezerve”. Pentru că una e să vezi în poze o cameră mică, întunecoasă, și altă impresie îți lasă imaginea unei camere luminoase și spațioase.
Și cei de la booking.com au o întreagă pagină destinată instrucțiunilor pentru realizarea de fotografii cel puțin atractive, dacă nu impecabile. Dealtfel, ambele platforme penalizează conturile care folosesc imagini de slabă calitate ori realizate cu telefonul mobil. Pentru că, spun ei, „oamenii sunt creaturi vizuale, care cumpără cu ochii”.
Toate tipurile de fotografie pe care le realizăm pot fi optimizate ca și content (organic ori sponsorizat) pentru platformele sociale.
ROLE:
Fotografie arhitecturală
Bragheșiu Ioan, Claudiu Man
Distribuie acest articol: