Concept design ambalaje

Proiecte/ Design

Ambalaj pentru „Cozonacul cu muuuultă ciocolată” al restaurantului DOR
– randare tridimensională

PRODUCT FIRST

..

Când citești undeva despre elementele de branding care te ajută la crearea unei legături personale cu ai tăi clienți, fidelizarea celor vechi și atragerea celor noi, găsești cu siguranță un capitol separat despre ambalajele produselor. Fie că vorbim despre alimente vândute la pachet sau chiar obiecte, ambalajul este cel care vinde primul. De aceea este extrem de important să îi acorzi o atenție deosebită, optând pentru variante personalizate, realizate în ton cu elementele de branding ale afacerii tale (logo, paletă de culori etc.), cu produsul care se găsește înăuntru și cu perioada anului în care este vândut (Mărțișor, Ziua Îndrăgostiților, Paști, Halloween, Crăciun etc.).

Este dovedit științific că un ambalaj bine gândit (culori, formă, design) influențează în mare măsură decizia de cumpărare. În plus, gândește-te că este văzut nu doar de cel care cumpără produsul, ci și de cel/ cei la care ajunge. De exemplu un cozonac oferit de Crăciun sau o cutie de prăjituri dusă la o masă festivă.

Ieși, așadar, din anonimat cu un ambalajat personalizat, gândit să atragă atenția, să optimizeze spațiul atât pentru tine, cât și pentru client, să fie practic și memorabil.

ROL:
Design de ambalaj

CLIENT:
DOR

ECHIPA:
Claudiu Man, Liviu Popica

Distribuie acest articol:

Din aceeași categorie