Elemente de branding

Proiecte/ Design

Elite Arena

– logo

Elemente de branding

..

Într-o mare de branduri, firme și companii care oferă mai mult sau mai puțin aceleași produse ori servicii, să te distingi față de concurență, să ieși în evidență și să rămâi în memoria publică a devenit o piatră de încercare din ce în ce mai mare pentru mulți dintre noi. Pe lângă calitatea produselor și serviciilor, elementele de branding sunt cheia succesului fiecărei afaceri: numele companiei, logo-ul și sloganul.

Toate trebuie să fie unice, distinctive, memorabile și elocvente. Adică să fie doar ale tale, originale (nu copiate sau realizate prin aplicații publice, la care are acces oricine), să sară în ochi, să rămână în subconștientul celor care le văd și să îți reprezinte business-ul, să spună totul despre el doar la o primă vedere. Iar odată ce le obții, pentru a te asigura că rămân doar ale tale, le poți proteja prin înregistrarea la OSIM.

Cel mai elocvent dintre toate acestea este logo-ul. Un grafician profesionist are grijă ca fiecare element al acestuia să fie unul original, creat în conformitate cu manualul de brand și/ sau brief-ul realizat împreună cu echipa de marketing. Este practic la fel ca un costum pe care ți-l faci la croitor – pe măsurile tale, din materialul preferat și pe culoarea care te prinde cel mai bine. Astfel, odată cu logo-ul, tu primești și garanția unicității sale, eliminându-se din start riscul ca acesta să se regăsească în identitatea altor branduri.

O altă caracteristică importantă a logo-ului este versatilitatea – el poate fi folosit pe materialele promoționale atât digitale, cât și fizice, inclusiv pe zone mici, cum ar fi un header de site, badge-uri ori lanyard-uri. Logomark-ul poate fi inserat cu ușurință în meniul site-ului sau pentru a marca și personaliza fotografiile ori materialele promoționale de dimensiuni mici. Este ideal și pentru brand-uirea unor shortcut-uri de aplicații, pictograme, insigne etc.

În plus, designul minimalist și simbolistic,cu forme futuriste este trendul următorului deceniu în grafică și, implicit, în conștiința publică generală. Asta înseamnă că “valabilitatea” logo-ului este una de lungă durată, nemaifiind nevoie în viitorul apropiat de un nou update. Iar printr-o astfel de abordare te asiguri că targetezi exact acele segmente de public care consumă – tineri și middle age, cu venituri și studii medii spre high).

ROL:
Concept elemente de branding și design de logo

ECHIPA:
Claudiu Man

Distribuie acest articol:

Din aceeași categorie